Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Santa Irini. Meer weten? Ontdek meer
Hans
6 jun 2026 om 20:49
Heerlijk, op tijd en koud en warm gescheiden verpakt
Francisco
29 mei 2026 om 20:20
Delicious as always and the food is prepared and put together properly.
Francisco
13 mei 2026 om 21:21
Delicious, well packaged and prepared. My family and I enjoyed our dinner. Pizza and Pasta.
Margreet
25 apr 2026 om 19:43
echt de smaak is heerlijk, de bezorging duurdeciets langer dan verwacht maar dat was ook wel waard.
Francisco
24 apr 2026 om 17:41
The food and service was amazing as always. Packaged properly. Food tasted amazing. My family is visiting from over seas and loved dinner.
Zenya
11 apr 2026 om 22:35
Je boekt een tijdslot om op te halen en vervolgens sta je een kwartier te wachten. Omdat ze het pas gaan maken als je binnenkomt. Maar dit komt niet altijd uit je met planning
Martijn
21 mrt 2026 om 18:22
opgewarmd!
Frank
20 mrt 2026 om 20:54
Heerlijk eten, wel vrij kleine porties (pasta).
Michel
9 mrt 2026 om 7:13
Heerlijke pizza en perfect op tijd!
Lisanne
27 feb 2026 om 20:58
Calzone echt top!
Derek
20 feb 2026 om 21:48
super eten en super snel in huis!